Inovativní pedagogika - Internet - únor

únor 2015

Stanislava Harkotová: Trvalo 13 rokov, kým sme uznali, že aj alternatíva patrí do vzdelávania,
dnes.sk, 4. 2. 2015 

Barbora Sedláčková: Automatky: Montessori přístup je pro každé dítě, ne pro každého rodiče,
rozhlas.cz, 12. 2. 2015
více zde
 
 
Produkuje naše školství „manipulovatelné polovzdělance“? Odborník odpovídá,
parlamentnilisty.cz, 16. 2. 2015
více zde
 

Martina Vysloužilová: Základní škola Ukrajinská: dítě s autismem u zápisu neodmítne,
clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015
více zde
 

Alena Pecháčková: Češi vymysleli společenskou hru, která slouží i při výuce matematiky,
lidovky.cz, 13. 2. 2015
více zde
 

Spolužáci neslyšícího Ondru citlivě upozorňují na chyby, líčí pedagožka inkluzi,
lidovky.cz, 8. 2. 2015
  

Šárka Kabátová: Neslyšící Ondra inspiroval spolužáky, učí se znakovat, líčí maminka inkluzi,
lidovky.cz, 13. 2. 2015
více zde
 

Jitka Štouračová: Mentálně postižený Kuba probírá jinou látku, ale je pořád s námi, líčí inkluzi pedagožka,
lidovky.cz, 12. 2. 2015
více zde
 

Šárka Kabátová: Dětem se musí postižení spolužáka pořádně vysvětlit, líčí učitelka inkluzi,
lidovky.cz, 14. 2. 2015
více zde
 

Naděžda Smazalová: Zvuk etnických nástrojů má blahodárný vliv na děti s těžkým postižením,
clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015 
více zde
 

Petra Klimková: Práce bez hranic za mzdu v páté platové… aneb lesk a bída profese asistenta pedagoga,
clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015
více zde
 

Jiří Langer: Asistentům pedagoga pomůžou tři desítky nových metodik,
clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015
více zde
 

Video: Záznam panelové debaty z Odborného semináře k tématu předškolního vzdělávání dětí ohrožených školním neúspěchem,
clovekvtisni.cz, 27. 2. 2015
více zde

Stanislav Štech: Inkluze, nebo inkluzivismus?
Denikrefernedum.cz. 10. 2. 2015
více zde
 





poslat e-mailem



SANQUIS PLUS




GALERIE SANQUIS




ORBIS PICTUS



PORADNA